Bijna vertrekken - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Oktober 2010 | Nederland, Dronten

Hallo allemaal!

Morgen is het zover: ik ga beginnen aan mijn eerste reis als officier. Ik vertrek om 10.40 uur naar Houston, Texas, om daar dan om 13.55 uur lokale tijd aan te komen. In Nederland is het dan 20.55 uur. Als het goed is word ik op het vliegveld opgehaald door een agent die me dan eerst naar een hotel brengt. Het schip komt namelijk pas dinsdag aan. Mijn eerste nachtje slaap ik dus in een hotel.

Wat deze weblog betreft zal ik proberen regelmatig een berichtje te plaatsen. Ik weet nog niet hoe het zit met e-mail, dus dat laat ik nog wel een keertje weten.

Nouja, al m’n koffers zijn gepakt en ik ben er klaar voor om aan boord van de Saimaagracht te gaan. Waar de reis me verder heen zal brengen weet ik nog niet, dus ik ben heel benieuwd. Ik hoop natuurlijk dat jullie weer van de partij zijn.

Tot gauw!

Liefs,
Marieke

• 24 Oktober 2010 - 14:30

Marrie:

Succes dr mee, met je eerste officele reis als afgestudeerde!!
    liefs

• 24 Oktober 2010 - 16:22

Ivonne:

Hoi Marieke,
    Ondanks alles blijf ik je volgen.
    Veel succes met je eerste echte werkreis (geen stage toch?)
    Groetjes Ivonne Bogers

• 24 Oktober 2010 - 16:39

Irene:

Hoi Marieke,
    Ik wens je heel veel succes en heel veel plezier en een goede vaart .

Liefs Irene en Theo

• 24 Oktober 2010 - 17:41

Bianca & De Rest;):

wij wensen jou weer een goede reis (vaart) en hopen dat je er weer een mooie tijd beleeft! We lezen je verslagen weer graag!

x

• 25 Oktober 2010 - 12:37

Saskia:

Hey Marieke,

ik had je al een sms gestuurd maar ik laat hiet ook even een berichtje achter. En hoe is je reis geweest? ( en dan heb ik natuurlijk over de reis naar Houston) Heb je dan nog last van een jetlag?
    Spannend hoor je eerste reis als medewerker. Weet je al iets over de bemannning of zijn het allemaal nieuwe gezichten?

Veel plezier en succes!

Groetjes

• 26 Oktober 2010 - 11:18

Claudia En De Rest:

Hoi Marieke,

Wat leuk dat je weer op reis gaat, we gaan je zeker volgen en reageren uiteraard ook. Altijd leuk!!
    Als je terug bent van je reis, dan komen we jullie mooie woonboot snel eens bekijken. Zie je Thomas weer, hij is weer aardig gegroeid.

Veel liefs van ons allen,
    Hans, Claudia, Thomas & Daphne