Nu écht bijna weg - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu Nu écht bijna weg - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu

Nu écht bijna weg

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

25 April 2012 | Nederland, Hoofddorp

Hallo allemaal!

In m'n vorige berichtje schreef ik dat ik begin deze week weg zou gaan. Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt is dat niet gebeurd. Maar nu heb ik wel weer een nieuwe datum. Ik stap aanstaande vrijdag op in Vlissingen. Het schip ligt nu nog in het droogdok, maar ik denk dat ze tegen die tijd wel klaar zijn. Volgende bestemming is nog onbekend.

Ik heb nog een verzoekje aan mijn lezers: ik hoor van veel mensen dat ze het altijd leuk vinden om mijn weblog te lezen en te weten wat ik nu allemaal doe aan boord. Eigenlijk is dit wederzijds, ik blijf ook graag op de hoogte van jullie levens. Daarom zou ik het heel leuk vinden als er wat meer reacties geplaatst worden. Ook al is het alleen maar om te vertellen wat je die dag hebt gedaan. Dan voelt het toch nog een beetje alsof ik thuis ben. Dank jullie wel.

M'n volgende berichtje is vanaf de IJsselborg, of Onego Houston zoals het schip nu officieel heet. Hopelijk tot dan!

Liefs,

Marieke

  • 25 April 2012 - 15:41

    Niels:

    Dag nichtje...

    Een reactie van mij over wat mij bezig houdt.
    Nou school waar ik nog steeds mee bezig is toch behoorlijk pittig en het wil niet altijd lukken!

    Een leuke baan bij de Action in lisse waar ik het prima naar mij zin heb.

    In mei ga ik gezellig naar Tineke Schouten in Haarlem en de Toppers in Amsterdam kortom ik verveel mij nooit!!

    Veel plezier en een dikke kus!
    Liefs Niels en Chantal

  • 25 April 2012 - 16:39

    Henk En Miep:

    Leuk te horen dat je nu echt bijna weg gaat.Wachten is ook niets.
    Wij gaan morgen voor 10 dagen naar de camping, dus een beetje vakantie.Nu alleen het mooie weer nog.Dan kunnen we eindelijk buiten zitten.Als je weer terug bent kom je maar een keertje in Epe kijken.
    Groetjes van ons

  • 25 April 2012 - 16:40

    Bianca, Eric En Kids:

    Ja, nu komt het echt heel dichtbij, koninginnedag niet meer thuis in Hoofddorp maar op de Onego Houston.

    Jammer dat je niet nog iets langer kon blijven, nu pak je net het meizonnetje niet mee, en die gaat juist nu volgende week zo lekker schijnen.
    Ik heb dus vakantie de komende week, en oh ja, Naomi heeft haar langverwachte partijtje bij mijn ouders op de camping, ze heeft er zo'n zin in.
    Op jouw verzoek houden we je dus wel op de hoogte hoor, zo is het idd net alsof je thuis bent;)
    XXX van ons allemaal

  • 25 April 2012 - 17:29

    Chantal, Freek, Kids:

    Heel veel succes weer en we houden je website weer in de gaten :)


  • 26 April 2012 - 09:30

    Saskia:

    Hey Marieke,

    nou dan is het nu officeel wanneer je weggaat. Morgen al!!!!! Dat is onverwacht toch nog snel. Weet je al of er bekende van jouw aan boord zijn, of is het een hele nieuwe crew? En is de eerste bestemming al bekend? Lekker ver weg een zonnig? Heb je trouwens wel een tijd om op het dek even uit te rusten, of kan dat alleen in je eigen hut?
    Als je weer terug bent moeten we weer afspreken, ik ga toch niet op vakantie deze zomer dus ik heb tijd genoeg.
    Nog een vraag, wat ligt er nou op dat schip op de foto. Het lijken wel hele grote roeiboten ofzo. haha ik zit er waarschijnlijk erg ver naast. Maarja jij bent dan ook onze boten expert.

    Tot horens!

    groetjes Sas

  • 26 April 2012 - 10:39

    Marrie:

    Wat is het snel gegaan!!! Heb je er weer zin in? Nou ik blijf je blogs lezen en zal ook vertellen waar ik dan mee bezig ben!! ;)
    liefs

  • 28 April 2012 - 15:30

    Ab Van Der Noll :

    Ik ben de pa van XL. Ik zal ook eens reageren beloofd is beloofd en goede reis.

  • 28 April 2012 - 15:30

    Ab Van Der Noll :

    Ik ben de pa van XL. Ik zal ook eens reageren beloofd is beloofd en goede reis.

  • 29 April 2012 - 09:03

    Oma Esveld:

    Hoi Marieke, Waarschijnlijk lig je nog in dok en ik weer lekker in mijn eigen bed. Als je tijd en gelegenheid hebt om naar de boulevard te gaan doe dan vooral de groeten van ons aan ""Machieltje". We gaan je natuurlijk weer volgen. We wensen je een goede vaart en natuurlijk houden we contact. Van opa en mij veel liefs. Dag. Oma.

  • 02 Mei 2012 - 19:06

    Bianca, Eric En Kids:

    Hey nichtje,
    ik zag op de site dat je nog steeds in t land bent, benieuwd of je nog lang hier blijft, of dat je lekker aan de gang mag gaan. Is er nu dan wel veel werk te doen voor jou eigenlijk?

    Hier meivakantie met de kids, lekker genieten van de tijd met elkaar. X en tot snel natuurlijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Marieke

Als zeevarende maak ik heel wat mee en kom ik op bijzondere plaatsen. Om dit met anderen te kunnen delen houd ik deze weblog bij.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 181223

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 04 Mei 2014

Maasborg

04 Oktober 2013 - 13 December 2013

Delfborg

29 Maart 2013 - 30 Juni 2013

Maasborg

17 Oktober 2012 - 10 Januari 2013

IJsselborg

27 April 2012 - 03 Augustus 2012

IJsselborg

07 November 2011 - 12 Februari 2012

Delfborg

01 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

Delfborg

25 Oktober 2010 - 01 Maart 2011

Saimaagracht

01 Februari 2010 - 08 Juli 2010

Mijn afstuderen

24 Juli 2009 - 08 Januari 2010

Mijn tweede stage

09 Februari 2008 - 11 Juli 2008

Mijn eerste stage

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: