Oulu - Reisverslag uit Oulu, Finland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu Oulu - Reisverslag uit Oulu, Finland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu

Oulu

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 Augustus 2011 | Finland, Oulu

Hallo allemaal!

Hier de groetjes vanuit Oulu, Finland. Het zout dat we in Delfzijl geladen hebben is inmiddels gelost, maar omdat we nog geen nieuwe lading hebben liggen we nog steeds aan de kade. Het volgende schip komt dinsdag dus voor die tijd moeten we hier weg zijn. Waarschijnlijk liggen we hier het hele weekend nog.

Eigenlijk gebeurd er op dit moment niet zo heel veel interessants aan boord, maar ik wilde toch even van me laten horen. Vandaag ben ik nog even de stad in geweest met de HWTK. Hij wilde een tatoeage laten zetten en ik was wel benieuwd hoe dat in z’n werk gaat. Helaas had de tattooshop pas in oktober weer ruimte in de agenda, dus dat feestje ging niet door.

Gisteren is er een nieuwe eerste stuurman aan boord gekomen. Ook weer een Oekraïner. Dit is zijn eerste keer als eerste stuurman, dus ik ben benieuwd hoe het gaat.

Als het goed is ben ik nu de volgende die naar huis toe gaat. En ik ben er ook wel een beetje aan toe. Nog een week of twee…

Liefs,

Marieke

• 26 Augustus 2011 - 19:28

Saskia:

Hey,

zo het klinkt inderdaad alsof je aan het aftellen bent. Ik kan het me wel voorstellen dat je na zo'n lange tijd weer toe bent aan vakantie. Hier is de vakantie helaas bijna voorbij. Volgende week begin ik weer.

Groetjes

• 28 Augustus 2011 - 15:16

Roel En Grietje:

Hoi Marieke ,
    Nog even en je bent weer aan de Ankerplaats. Lekker hoor. Kunnen we bijkletsen over wat je allemaal beleefd hebt. Over het weer hebben we het maar niet. Misschien neem jij de zon mee!! Aan jullie roeiboot kun je zien hoeveel water er gevallen is afgelopen zomer.......
    Lieve groet van Roel en Grietje