Wegbrengen van Marieke - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu Wegbrengen van Marieke - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu

Wegbrengen van Marieke

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Februari 2008 | Nederland, Hoofddorp

Hallo allemaal,

Hier even een berichtje. Niet van Marieke maar van Ingrid (haar moeder).

We hebben Marieke vanmorgen weggebracht en wilden jullie even laten weten hoe dat is gegaan.
Ze moest om 10 uur aan boord zijn, dus waren we op tijd in de haven. Eerst even aangemeld bij een kantoor. De auto moest op een parkeerplaats worden gezet en met een taxibusje werden we toen naar de Maersk Kalmar gebracht. Op een foto lijkt het al groot maar in het echt.....

Nadat Marieke zich had voorgesteld aan de kapitein werden we naar haar kamer gebracht door Thijs, een stagiair van Terschelling. Ze heeft een mooie grote kamer, maar dat zal ze zelf wel schrijven.
Toen werden we rondgeleid door Thijs over het hele schip. O.a. de brug, eetkamer, bar, keuken, voordek en de machinekamer. Niet te geloven hoe groot die is. Voor ons onbekende voorwerpen, maar voor Marieke was het toch wel aardig herkenbaar.

Omdat de bemanning om half 1 aan tafel ging en daarvoor nog iets ging drinken zijn we na de rondleiding weer weggegaan. Dit was het even in het kort.
Marieke zal wel zo snel mogelijk zelf een berichtje sturen dus hou de site in de gaten.

Groetjes
Ingrid

P.s. We hebben ook foto's gemaakt. Als we weten hoe het werkt zullen we er eentje plaatsen.

• 09 Februari 2008 - 20:43

Dinie:

Tja Ingrid, jouw dochter is nu ook op pad.Soms vast wel een dubbel gevoel!!Leuk en, helaas ver weg! maar over een goede 5 maanden is Yorick alweer(!?)terug!!
    Marieke, jammer dat we niet een blik op het schip konden werpen. Het lag goed weggestopt tussen de kranen en bedrijfsgebouwen. Misschien krijgen we nog eens een kans, bij jullie tweede stage. Het ga je goed.
    Dinie en Gert

• 09 Februari 2008 - 20:53

Charlotte:

Hoi Marieke,
    Ik kom net van kring en we misten je nu al! We hebben voor je gebeden en alvast geproost met elkaar op je verjaardag. Ilse is morgen jarig, dus dat was dubbel feest. Een hele fijne dag gewenst en we denken aan je! Veel liefs Charlotte.

• 10 Februari 2008 - 11:46

Helma:

ja ingrid kleine meisjes worden groot maar ze komt met een ervarinf rijker weeer terug en het is zo weer voorbij morgen zal het wel vrendt zijn marieke jarig en dan ver weg. dus al vasr gefeliciteerd met marieke en de groetjes van helma en ad