Eindelijk weg! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu Eindelijk weg! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu

Eindelijk weg!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Juli 2009 | Nederland, Hoofddorp

Hallo allemaal!

Dit is mijn laatste berichtje vanuit Hoofddorp, want vanavond is het zover: ik ga weer op stage! Om 19.05 uur zal ik vertrekken richting München, om daar over te stappen op het vliegtuig naar Singapore. Als alles goed gaat kom ik daar om 15.45 uur (09.15 uur zaterdagochtend Nederlandse tijd) aan. Daarna word ik opgehaald door een agent van Maersk die me met de auto naar het schip brengt. Dit is nog ongeveer een uurtje rijden.

Voor mensen die mijn vlucht via teletekst of internet willen volgen: het eerste vluchtnummer is LH4701, het tweede is LH790.

M’n spullen zijn inmiddels bijna allemaal gepakt. Vanmiddag moet ik nog een paar dingetjes kopen en dan ben ik er echt klaar voor. Ik heb er echt onwijs veel zin in. Afgelopen woensdag heb ik Yorick naar Schiphol gebracht en toen kreeg ik al helemaal de kriebels. Tegelijkertijd is het natuurlijk ook wel weer spannend. Het is een voor mij nieuw schip met nieuwe bemanning, dus het wordt altijd maar weer afwachten hoe het gaat lopen.

Nou mensen, mijn volgende berichtje zal vanaf het schip zijn. Ik heb nog geen flauw idee vanaf wanneer ik kan emailen, maar jullie merken het vanzelf wel. En oja, laat weer reacties achter, want ik vind het echt heel leuk om ze te lezen.

Tot in januari!

Marieke

• 24 Juli 2009 - 09:32

Mama:

Hoi meis,
    Het is bijna weer tijd om je weg te brengen. Het zal wel weer een hele leuke tijd worden en natuurlijk een leerzame.
    Heel veel plezier in ieder geval en tot in Rotterdam.
    Veel liefs,
    Mama

• 24 Juli 2009 - 09:44

Vivian:

Hee Marieke!
    Ik wens je een goede reis toe en natuurlijk een leuke stage! :) Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn om je uit te zwaaien :-(
    Liefs, Vivian

• 24 Juli 2009 - 10:09

Xl Sr.:

All the best

• 24 Juli 2009 - 11:19

Lisan:

Heel veel succes en plezier meis!!! En ben jaloers op je want je gaat naar mn schatje!!!;)

Groetjes, Lisan

• 24 Juli 2009 - 12:08

Opa En Oma Esveld:

Hoi Marieke
    Veel succes op je tweede grote reis. Geniet ervan en kom vooral weer goed thuis.

Veel liefs.

• 25 Juli 2009 - 05:52

Oma:

hallo,
    Erg leuk wat te horen..lezen.
    Ik wens je een SUPER reis toe.
    Geniet ervan.
    Oma Kruiswijk

• 25 Juli 2009 - 17:19

Je Zusjee:

hee zuss,
    Heel veel succes daar..en heel veel plezier natuurlijk ook!!
    Ik heb meteen al een nieuwe buurman (papa) haha..
    Veel liefs
    wietske

• 25 Juli 2009 - 17:36

Ivonne:

Hoi Marieke,
    Zoals je ziet heeft Wietske het logadres doorgegeven, en wij zullen je gaan volgen.
    Wij wensen je een (zoals het hoort) een behouden vaart!!!
    Groetjes Jos en Ivonne