Nieuwe vertrekdatum - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu Nieuwe vertrekdatum - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu

Nieuwe vertrekdatum

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Juni 2009 | Nederland, Hoofddorp

Hallo allemaal,

Het is niet te geloven, maar net als bij m'n vorige stage is ook nu weer het hele vaarschema van het schip omgegooid. Dit heeft zowel voor- als nadelen. Nadeel is dat ik nu eigenlijk wel minder leuke havens aandoe dan eerst (maar gelukkig nog wel Rotterdam). Voordeel is weer dat ik hierdoor minder geld zal uitgeven en dus aan het einde van m'n stage meer overhoud en dat is natuurlijk wel weer leuk. Ook is het zo dat ik nu niet op 12 augustus maar op 25 juli aan boord stap van de Maersk Stepnica. Ik wilde graag eerder weg dus dat komt nu mooi uit. Als ik het goed heb uitgerekend ben ik niet met de feestdagen thuis, maar heb ik nog wel genoeg vrije tijd voordat ik aan m'n afstudeeropdracht ga beginnen. De precieze havens en data kun je vinden op de website die ik in m'n eerste berichtje heb gegeven.

In m'n vorige berichtje schreef ik dat ik m'n rijbewijs heb gehaald. Ik heb er inmiddels alweer aardig wat kilometers op zitten (in m'n vaders auto :P) en het gaat best goed vind ik zelf.

Volgende week ben ik de hele week op zee. Ik ga weer lekker zeilen, dit keer aan boord van de "Morgenster". Voor meer info over dit schip: www.atseasailtraining.nl. We varen dit keer van Kiel (Duitsland) naar Gdynia (Polen).

Nou, dit was weer ff een snel berichtje. De volgende is waarschijnlijk vlak voor m'n vertrek. Hopelijk tot dan!

xxx Marieke

  • 24 Juni 2009 - 08:58

    Bert:

    Hallo Marieke,

    De info van het vaarschema wist ik natuurlijk al maar dat rijden in de auto gaat niet goed maar gaat uitstekend!!!

    Veel plezier op de Morgenster en tot vanavond.

    Doeiii

  • 24 Juni 2009 - 11:24

    Mama:

    Hoi Marieke,

    Je hoeft nu in ieder geval niet zo lang te wachten als Yorick aan boord gaat. Gelukkig blijven we in Nederland met vakantie, dan kunnen we je in ieder geval weer wegbrengen.
    Veel zeilplezier volgende week.

    Groetjes,
    Mama

  • 24 Juni 2009 - 13:50

    Bianca :

    Dus eerder vertrekken, en als ik het goed heb ging je vriend toch ook rond die tijd weg?
    Lekker hoor dat het autorijden je zo goed afgaat en je de auto van je pa mee kan nemen.
    geniet nog van je dagen thuis, want straks moet je dat natuurlijk weer een flinke poos missen!
    Groetjes Bianca

  • 24 Juni 2009 - 19:57

    Gijs:

    Hee joh, Lekker varen? als je nog bij de straat van hormuz in de buurt bent en je ziet een blauw oranje boot moet je maar zwaaien!

    Peace.

  • 03 Juli 2009 - 10:58

    Charlotte:

    He Mariek,
    Leuk om op de hoogte te zijn, ik kijk uit naar je volgende berichtje, alhoewel wij dan in Frankrijk zitten....
    Tot snel!

  • 16 Juli 2009 - 10:13

    Lisan:

    Hoi marieke,

    Heel veel succes en plezier! En wil je de groetjes doen aan mn schatje?;)

    Ik zie je vast wel als jullie in Rotterdam zijn!

    Groetjes, Lisan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Marieke

Als zeevarende maak ik heel wat mee en kom ik op bijzondere plaatsen. Om dit met anderen te kunnen delen houd ik deze weblog bij.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 181345

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 04 Mei 2014

Maasborg

04 Oktober 2013 - 13 December 2013

Delfborg

29 Maart 2013 - 30 Juni 2013

Maasborg

17 Oktober 2012 - 10 Januari 2013

IJsselborg

27 April 2012 - 03 Augustus 2012

IJsselborg

07 November 2011 - 12 Februari 2012

Delfborg

01 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

Delfborg

25 Oktober 2010 - 01 Maart 2011

Saimaagracht

01 Februari 2010 - 08 Juli 2010

Mijn afstuderen

24 Juli 2009 - 08 Januari 2010

Mijn tweede stage

09 Februari 2008 - 11 Juli 2008

Mijn eerste stage

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: