Nog drie weekjes... - Reisverslag uit Ventspils, Letland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu Nog drie weekjes... - Reisverslag uit Ventspils, Letland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu

Nog drie weekjes...

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 Juni 2013 | Letland, Ventspils

Hallo allemaal!

Zo, ik mag weer een land aan mijn lijstje toevoegen, Letland dit keer. Afgelopen vrijdag hebben we in Ventspils geladen voor Kokkola (Finland). Ik had helaas niet de tijd om de wal op te gaan, maar vanaf het schip zag het er ook heel mooi uit. Op dit moment zijn we bijna in Kokkola. Vervolgens gaan we daar ook weer laden en dan onderweg naar Rostock (Duitsland) en Amsterdam. Officieel zit mijn term er pas eind deze maand op dus ik denk niet dat ik in Amsterdam al van boord af ga. Dat zou natuurlijk wel handig zijn, want dan hoef ik niet te vliegen en kunnen m'n koffers tenminste ook niet kwijt zijn. Maar ik moet dan nog zo'n anderhalve week, dus ik denk niet dat het dan gaat gebeuren. Ik denk dat ik de eerste week van juli weer naar huis toe kom. Bereid je dus maar vast voor ;-).

Dit was een heel kort berichtje, maar ik wilde eigenlijk alleen even laten weten dat ik weer in een nieuw land ben geweest. Dat staat wel weer leuk bij de vlaggetjes op m'n weblog. Tot de volgende keer!

Liefs,
Marieke

• 10 Juni 2013 - 19:06

Bianca, Eric En Kids:):

Ik hoop dat de 3 weken snel voorbij gaan en dat we je dan weer kunnen zien, XXX Naomi

Ik vind het leuk als je weer thuis bent, want dan kunnen we weer cakejes bakken, knuffel Sem

Hey Marieke, Ja je komt nog steeds in nieuwe landen, er zijn er natuurlijk genoeg;) Je vaart weer richting thuis dus, alhoewel je nog niet direct van boord mag, maar ach die laatste anderhalve week haal je ook wel hoor, of je moet gewoon heel vervelend worden dat ze je wel kwijt willen;) hihi...
    Hier alles prima, genoeg te melden, maar niet via de openbare manier, we gaan snel weer bijkletsen als je terug bent, zowel de kids als wijzelf vinden het leuk om je weer terug te zien. En aangezien voor mij ook de vakantie bijna -over 6 weken- voor de deur staat hebben we alle tijd om af te spreken.
    Heel veel werk-plezier en tot heel snel, dikke knuffel van ons allen, xxx

• 10 Juni 2013 - 21:14

Daphne Kok:

Hey Marieke,

Nog even en je hebt heel de wereld gezien! Jij komt echt overal. Gezellig dat je weer bijna terug komt.
    Kun je gezellig helpen klussen :P

Tot gauw,
    Daphne

• 12 Juni 2013 - 10:06

Linda:

Wat leuk! Hoeveel landen nu nog te gaan? ;)

• 12 Juni 2013 - 20:16

Saskia:

Hey,

het einde is in zicht, nou tegen die tijd ben ik ook klaar met werken.
    dus dan kunnen we weer veel leuke dingen gaan doen.
    ik zie dat Daphne je al voor klussen heeft gevraagd, maar je mag natuurlijk ook bij mij komen :D

groetjes