Nog drie weekjes... - Reisverslag uit Ventspils, Letland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu Nog drie weekjes... - Reisverslag uit Ventspils, Letland van Marieke Esveld - WaarBenJij.nu

Nog drie weekjes...

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 Juni 2013 | Letland, Ventspils

Hallo allemaal!

Zo, ik mag weer een land aan mijn lijstje toevoegen, Letland dit keer. Afgelopen vrijdag hebben we in Ventspils geladen voor Kokkola (Finland). Ik had helaas niet de tijd om de wal op te gaan, maar vanaf het schip zag het er ook heel mooi uit. Op dit moment zijn we bijna in Kokkola. Vervolgens gaan we daar ook weer laden en dan onderweg naar Rostock (Duitsland) en Amsterdam. Officieel zit mijn term er pas eind deze maand op dus ik denk niet dat ik in Amsterdam al van boord af ga. Dat zou natuurlijk wel handig zijn, want dan hoef ik niet te vliegen en kunnen m'n koffers tenminste ook niet kwijt zijn. Maar ik moet dan nog zo'n anderhalve week, dus ik denk niet dat het dan gaat gebeuren. Ik denk dat ik de eerste week van juli weer naar huis toe kom. Bereid je dus maar vast voor ;-).

Dit was een heel kort berichtje, maar ik wilde eigenlijk alleen even laten weten dat ik weer in een nieuw land ben geweest. Dat staat wel weer leuk bij de vlaggetjes op m'n weblog. Tot de volgende keer!

Liefs,
Marieke

  • 10 Juni 2013 - 19:06

    Bianca, Eric En Kids:):

    Ik hoop dat de 3 weken snel voorbij gaan en dat we je dan weer kunnen zien, XXX Naomi

    Ik vind het leuk als je weer thuis bent, want dan kunnen we weer cakejes bakken, knuffel Sem

    Hey Marieke, Ja je komt nog steeds in nieuwe landen, er zijn er natuurlijk genoeg;) Je vaart weer richting thuis dus, alhoewel je nog niet direct van boord mag, maar ach die laatste anderhalve week haal je ook wel hoor, of je moet gewoon heel vervelend worden dat ze je wel kwijt willen;) hihi...
    Hier alles prima, genoeg te melden, maar niet via de openbare manier, we gaan snel weer bijkletsen als je terug bent, zowel de kids als wijzelf vinden het leuk om je weer terug te zien. En aangezien voor mij ook de vakantie bijna -over 6 weken- voor de deur staat hebben we alle tijd om af te spreken.
    Heel veel werk-plezier en tot heel snel, dikke knuffel van ons allen, xxx

  • 10 Juni 2013 - 21:14

    Daphne Kok:

    Hey Marieke,

    Nog even en je hebt heel de wereld gezien! Jij komt echt overal. Gezellig dat je weer bijna terug komt.
    Kun je gezellig helpen klussen :P

    Tot gauw,
    Daphne

  • 12 Juni 2013 - 10:06

    Linda:

    Wat leuk! Hoeveel landen nu nog te gaan? ;)

  • 12 Juni 2013 - 20:16

    Saskia:

    Hey,

    het einde is in zicht, nou tegen die tijd ben ik ook klaar met werken.
    dus dan kunnen we weer veel leuke dingen gaan doen.
    ik zie dat Daphne je al voor klussen heeft gevraagd, maar je mag natuurlijk ook bij mij komen :D

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Letland, Ventspils

Marieke

Als zeevarende maak ik heel wat mee en kom ik op bijzondere plaatsen. Om dit met anderen te kunnen delen houd ik deze weblog bij.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 181181

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 04 Mei 2014

Maasborg

04 Oktober 2013 - 13 December 2013

Delfborg

29 Maart 2013 - 30 Juni 2013

Maasborg

17 Oktober 2012 - 10 Januari 2013

IJsselborg

27 April 2012 - 03 Augustus 2012

IJsselborg

07 November 2011 - 12 Februari 2012

Delfborg

01 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

Delfborg

25 Oktober 2010 - 01 Maart 2011

Saimaagracht

01 Februari 2010 - 08 Juli 2010

Mijn afstuderen

24 Juli 2009 - 08 Januari 2010

Mijn tweede stage

09 Februari 2008 - 11 Juli 2008

Mijn eerste stage

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: